Onderhoud van installaties:
hoe pakken wij dat aan?

Onderhoud van installaties

Wat omvat ‘onderhoud van installaties’? Dat kunt u op heel wat manieren interpreteren. In onze sector – of het nu gaat om inbraakbeveiliging, branddetectie, toegangscontrole of camerabewaking – is het niet altijd duidelijk. Bij GDW Security wel.

Want wij hebben intern duidelijke regels die we onszelf opleggen. Gestuurd door de toepassing van reglementen, wetten en normering. Plus altijd gedreven door onze strategische visie om het beter te doen dan onze sectorgenoten.

We kijken niet naar die sectorgenoten om ons serviceniveau te bepalen. Ook de prijszetting vormt voor ons geen uitgangsbasis. Wel cruciaal is wat we zelf nodig vinden en vooral wat onze klanten mogen verwachten.

  • Onze technici kennen hun vak (en uw taal)
    Alles start met technische kennis en competenties. Onze technische medewerkers hebben de meest recente technologie in de vingers dankzij voortdurende interne en externe opleidingen. Resultaat: u krijgt competente techniekers over de vloer die zonder aarzelen de nodige controles en analyses kunnen uitvoeren. Bovendien altijd in uw eigen taal.
     
  • U kunt altijd terecht bij onze helpdesk
    Snel een luisterend oor nodig voor technische vragen? Bel onze technische helpdesk. Die is er altijd én werkt vanuit ons kantoor – dus niet via een ingehuurd telefooncenter. De specialisten van onze helpdesk zijn perfect op de hoogte. Dat stelt hen in staat alles te coördineren en superviseren. Ze spelen zeer kort op de bal en kunnen planningen aanpassen waar nodig. ‘Verwacht het onverwachte’ is niet zomaar onze baseline. Het vormt de basis van onze flexibiliteit.
     
  • Uw agenda bepaalt de planning
    U hebt net als iedereen een drukke agenda. Waarom nodeloos wachten tot we langskomen? Waarom een technisch onderhoud plannen op een dag waarop het voor u erg moeilijk lukt? We houden in onze planning altijd rekening met uw voorkeuren en noteren in onze database de dagen en uren die u het best schikken. U krijgt ruim vooraf per post en/of mail een voorstel dat u nog steeds kunt aanpassen. Weet u dat we een voltijdse planningspecialist in huis hebben die alle onderhoudsactiviteiten mooi aan elkaar rijgt?
     
  • We tracken en tracen
    Bij GDW Security hebben we 20 servicewagens op de weg. We volgen ze via een track- & trace-systeem. Afwijkingen in de planning of dringende interventies? Onze helpdesk komt online tussen en past de planning aan. En de apparatuur die nodig is? In onze wagens zit een basisvoorraad van de meest gebruikte materialen, zodat onze technici snel en efficiënt kunnen werken. De wagens zijn op maat ingericht, zodat alles ordelijk en overzichtelijk is.
     
  • We doen alles digitaal
    Onze medewerkers staan permanent in contact met onze database. Ze krijgen alle info rechtstreeks op hun tablet. Geen papier meer bij GDW Security (ook uit ecologisch opzicht, net zoals we onze wagens vervangen door hybride voertuigen – onze grijze wagens worden dus groen). U krijgt digitaal (per mail) een detail van het uitgevoerde werk. Zien we dat er verdere follow-up nodig is, dan krijgt u daarvan ook een melding via ons systeem.

Loopt het nooit fout? Toch wel, maar dat zijn uitzonderingen. We zoeken dan samen met de klant naar de snelste en beste oplossing. We nemen altijd onze verantwoordelijkheid. En we trekken lessen uit wat gebeurd is om steeds beter en beter te worden.

Waarom deze visie op onderhoud werkt

Onze bijna 10.000 actieve onderhoudscontracten zijn het bewijs dat onze visie werkt en het verschil maakt in de markt. Bedankt voor dat vertrouwen.