Dienstverlening

Service contract

Een ‘one-stop’ helpdesk. Zeker van 24/7 bereikbaarheid, beschikbare wisselstukken in ons eigen magazijn en een tweetalige hoogopgeleide technische ploeg.

Call centerCall center

Onderhoudscontract

Jaarlijkse preventieve controle van uw installatie conform wettelijke vereisten. We plannen altijd met respect voor uw agenda.

Opleidingen

Maak een afspraak en we geven uw nieuwe gebruikers een grondige opleiding. U krijgt ook duidelijke instructiefiches als geheugensteuntje.

Handleidingen

Zijn op eenvoudig verzoek verkrijgbaar – digitaal of op papier. In korte en volledige versie. Vraag ze aan bij onze helpdesk.

Overnames

Wilt u een beroep doen op onze topservice, maar is uw installatie niet door ons geïnstalleerd? Neem dan contact op met onze beveiligingsadviseurs. Ze controleren of we onze dienstverlening op uw installatie kunnen activeren. U krijgt altijd een duidelijk en transparant prijsvoorstel voor deze service.

MagazijnWagenpark

Digitale diensten

Al onze servicemedewerkers werken met een digitaal ticketsysteem op tablet pc’s. Hierdoor besparen we niet alleen veel papier maar dit stelt ons ook in staat om snel en duidelijk met onze klanten te communiceren.

Digitale diensten